Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010

Κι όμως,κυκλοφόρησε και είναι το νέο σουξέ για το 2010!!!!

Ο ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ
"ΑΠΟΨΕ ΘΕΛΩ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΙΠΑ"

Κάποιες φορές που μου μιλάς,
Νιώθω πως είσαι ξένη.
Μηπως τρελή με απατάς;
Μήπως αυτό συμβαίνει;

Στο άδειο μου βιβλιάριο,
Σαν το μισθό μου μπήκες,
Χωρίς προειδοποίηση,
Τα πήρες πια και βγήκες.

Στο CRS με έψαχνες,
Να δείς αν έχω χρήμα,
Και τωρα τα Recoveries
Με ψάχνουν ως την Λίμα.

(refrain)
Απόψε θέλω αποδείξεις και υπόλοιπα,
Και τις χρεώσεις μας θα ψάξω πόντο πόντο,
Κι άμα θα βρω νέες πιστώσεις και εμβάσματα,
Θα πεί πως πήγες με τις κάρτες μου στον Hondo.

Απόψε θέλω αποδείξεις και υπόλοιπα,
Στον Τηρεσία θα σε ψάξω χρέος χρέος,
Κι άμα θα βρω μαζί σου το δικό μου όνομα,
Θα πεί πως ήταν ο ερωτάς μας αγοραίος.

(end of refrain)

Με πήρες κι ήμουν limit up,
Με παίρναν, δε με δίναν,
Μ'αγόραζαν δεκαοχτώ,
Στα είκοσι με φτύναν.

Και τώρα με κατάντησες,
Να κρέμομαι απ'τη Moody's,
Κι αντί σ' εστιατόρια,
Να τρώω πια στα Goody's.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Στείλτε μας οτιδήποτε θέλετε να δημοσιευθεί στο Free Remark. Σχόλια, αναλύσεις, παράπονα, έκφραση γνώμης για όλα τα θέματα που σας απασχολούν, κοινωνικά, οικονομικά, πολιτικά.
Γίνετε εσείς οι αρθρογράφοι. Στείλτε την αποψή σας στο e-mail efstathios7@hotmail.com
Ας φτιάξουμε την πρώτη διαδικτυακή ''εφημερίδα'' με συντάκτες όλους εμάς. Τους ενεργούς πολίτες.