Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2007

Σύντομα ανεκδοτα

Αποφασίζει ένα βράδυ ο Χριστός να επισκεφτεί τα Ζωνιανά.
Χτυπάει μια πόρτα, του ανοίγουν..-Καλώς τονε τον Σύντεκνο. Κάτσε να ξεκουραστείς-Μα ξέρετε εγώ είμαι ο
-Εδώ πρώτα καθόμαστε και μετά συστηνόμαστεΤι να κάνει ο Χριστός κάθεται
-Βάλε μωρή Μαρία να φάμε.-Μα ξέρετε εγώ είμαι ο-Εδώ πρώτα τρώμε και μετά συστηνόμαστεΤι να κάνει ο Χριστός τρώει.
-Φέρε μωρή Μαρία το ρατσί να πιούμε που ΄ρθε ο ξένος-Μα ξέρετε εγώ είμαι ο
-Εδώ πρώτα πίνουμε και μετά συστηνόμαστεΤι να κάνει ο Χριστός κατεβάζει τσι ρατσιές του.
-Φέρε μωρέ Σήφη τη νέα σοδειά να την δοκιμάσουμε.
-Μα ξέρετε εγώ είμαι ο
-Εδώ πρώτα καπνίζουμε και μετά συστηνόμαστε. Τι να κάνει ο Χριστός κατεβάζει δυο τζούρες.
-Και τώρα ωρέ Σύντεκνε ποιος είσαι του λόου σου?
-Είμαι ο Ιησούς Χριστός-Στο ΄πα ρε Σήφη, φέτος η σοδειά είναι άπιαστη!!!


Δυο αναρχικοί παίζουν σκάκι.

Μετά από ώρα ο ένας κάνει μια κίνηση και λεει:
-ΜΑΤ!
και κάνει μια ο άλλος:
-ΝΤΟΥ!

Κατά την διάρκεια του Μυστικού Δείπνου, λεει ο Ιούδας στον Ιησού:
- "Κύριε, έχετε βάλει πολύ κρεμμύδι και σκόρδο στο φαΐ σας!"
- "Και τι σε νοιάζει; Θα με φιλήσεις;"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Στείλτε μας οτιδήποτε θέλετε να δημοσιευθεί στο Free Remark. Σχόλια, αναλύσεις, παράπονα, έκφραση γνώμης για όλα τα θέματα που σας απασχολούν, κοινωνικά, οικονομικά, πολιτικά.
Γίνετε εσείς οι αρθρογράφοι. Στείλτε την αποψή σας στο e-mail efstathios7@hotmail.com
Ας φτιάξουμε την πρώτη διαδικτυακή ''εφημερίδα'' με συντάκτες όλους εμάς. Τους ενεργούς πολίτες.